reklama

Koho pôjdem voliť?

V denníkuN teraz beží sérial článkov, kde známe a menej známe osobnosti píšu, či pôjdu voliť, prečo, a niektorý aj koho konkrétne. Mne sa tá myšlienka páči a preto som sa aj ja rozhodol stručne napísať koho a prečo budem voliť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Ja pôjdem voliť SaS pretože za nich kandiduje môj dobrý kamarát z vysokej školy, Juraj Jevin. Nie je síce taká známa osobnosť ale som si pri ňom istý, že chce pohnúť veci k lepšiemu a nie sa v politike nabaliť. Ešte na vysokej na intráku som strávil hodiny a hodiny debatami s ním o všetkom, čo bolo vtedy v politike aktuálne. Imponoval mi jeho zápal pre zmenu, viera, že veci môžu byť naozaj lepšie a vlajka EU vyvesená v jeho okne na internáte elektrotechnickej fakulty. Budem ho voliť pretože viem, že jeho názory sú autentické. Nie je to typ, kde vietor tam plášť a určite to nie je typ, ktorý ide do politiky aby získal nejaké výhody.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Do svojej kampane investuje svoje vlastné peniaze, nie veľa, toľko koľko si mladý človek bez rodiny, pár rokov po vysokej môže dovoliť. Ale sú jeho vlastné. Budem ho voliť pretože nie je nikomu zaviazaný, nikomu nič dlžný.

Medzi najväčšie problémy z môjho uhla pohľadu patrí korupcia a zaostávanie východného Slovenska. Korupcia prerástla do podoby všadeprítomného molocha požierajúceho budúcnosť Slovenska a napriek 8 rokom vlády strany ktorá si v roku 2006 robila kampaň na tom, že zastaví prehĺbovanie regionálnych rozdielov, východ Slovenska teraz zaostáva ešte viac ako v roku 2006. Budem ho voliť, pretože vnímam všadeprítomnú korupciu a zaostávanie východu Slovenska ako problém.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď kandidoval za starostu v malej obci odkiaľ pochádza, dostal ponuky kandidovať za strany s podporou ktorých by mala konzervatívna populácia danej obce oveľa menšie, povedzme, že hodnotové rozpory :) Kto vyrastal na dedine, vie o čom hovorím. On ich však neprijal, je v SaS tak bude kandidovať za SaS. Nechcel oblbovať voličov divnou koalíciou, zostal jednoducho verný svojim hodnotám. Ako kandidát SaS v malej obci na východe Slovenska nakoniec takmer vyhral voľby. Na rozdiel odo mňa nezostal iba pri dlhých debatách o tom, čo by na Slovensku malo fungovať lepšie a ako to dosiahnuť. Rozhodol sa, že to aktívne skúsi zmeniť. Vstúpil do regionálnej politiky na najnižšom stupni a postupne stúpa vyššie. Dnes je poslancom Obecného zastupiteľstva, kde presadzuje hlavne politiku otvorenej samosprávy. Budem ho voliť, pretože sa mi páči jeho príbeh.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mrzí ma, že spolu s ním budem voliť aj Sulíka a Galka pretože mám na utečeneckú krízu a európsku integráciu diametrálne odlišný názor a navyše majú týto dvaja stále nutkanie svetu vysvetľovať pád Radičovej vlády, udalosť ktorá má už prestala hnevať a prešlo to do štádia ťažkej iritácie. Nuž, budem to musieť vydržať a ako liberál z presvedčenia zakrúžkujem Poliačika a podobných ľudí. Podporím liberálne krídlo v SaS a verím, že tu jedného dňa budeme mať dobrú liberálnu stranu. Nakoniec, nikto nie je dokonalý a je lepšie zvoliť najmenšie existujúce zlo ako nevoliť vôbec.

https://www.facebook.com/jevin.juraj

Tomáš Mikluščak

Tomáš Mikluščak

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 33 rokov, manželku a dve malé dcérky. Bol som programátor, učiteľ v ZŠ, výskumník na Elektrotechnickej fakulte Žilinskej Univerzity. Momentálne som projektový manažér, ktorého tajný sen je sa jedného dňa znova vrátiť na univerzitu. Vo voľbách do parlamentu 2020 som na kandidátke Progresívne Slovensko – SPOLU z miesta č. 98. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu